بررسی کیف پول لجر نانو اس
نوشته شده توسط : علیرضا

امروزه صنعت کیف پول های سخت افزاری برای ارزهای دیجیتال، در حال توسعه هستند. سرمایه‌گذارانی که به‌دنبال راهی آسان و ارزان برای ایمن نگه داشتن دارایی‌های دیجیتال خود هستند، می توانند از این کیف پول ها استفاده کنند. Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری برای نگهداری ارز های دیجیتال است که از امنیت بالایی برخوردار است. این کیف پول قابلیت ذخیره دارایی های دیجیتال و عمل پرداخت را دارد.

ویژگی هایی که این کیف پول را از سایر کیف پول ها متمایز می سازد شامل  سهولت استفاده، سرعت پرداخت، سطح بالای امنیت و موارد دیگر است.

شرکت Ledger Wallet در سال 2014 در فرانسه تأسیس شد و از آن زمان به بعد موفق شد توجه بسیاری را به خود جلب کند. تیم لجر به سرعت به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان کیف پول سخت افزاری در بازار، تبدیل شد.

نظر افراد در مورد کیف پول Ledger Nano S

اگر قصد سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال مختلف را دارید، کیف‌ پول سخت‌افزاری لجر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. از این کیف‌ پول می‌توان برای ذخیره۴۷ ارز دیجیتال و۶۶۳ توکن مختلف استفاده کرد. اغلب افرادی که از این کیف پول استفاده کرده اند، شکایت اساسی از آن ندارند.

البته باید توجه داشته باشید که اگر بخواهید چندین ارز را به صورت همزمان فعال کنید، ممکن است با مشکل روبرو شوید و این به دلیل کم بودن فضای ذخیره سازی موجود در دستگاه است. اگر مایل به استفاده از یک ارز دیگر هستید، باید یک برنامه را حذف کرده و دیگری را نصب کنید. این فرایند بسیار ساده است به خصوص اگر کامپیوتر هم در دسترس شما باشد. 

رابط کاربری

یکی دیگر از ویژگی های کیف پول لجر طراحی جذاب و کاربرپسند برای سهولت در برقراری ارتباط با امکانات سخت افزاری آن است. همچنین این کیف پول، کاربر را ملزم به تعیین یک پین کد می‌کند. این رمز از سرقت بیت کوین‌ها در صورت گم‌شدن دستگاه، جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی های کیف پول لجر طراحی جذاب و کاربرپسند برای سهولت در برقراری ارتباط با امکانات سخت افزاری آن است. همچنین این کیف پول، کاربر را ملزم به تعیین یک پین کد می‌کند. این رمز از سرقت بیت کوین‌ها در صورت گم‌شدن دستگاه، جلوگیری می‌کند.

بنابراین فردی که کیف پول شما را پیدا می‌کند، نمی‌تواند بیت کوین‌های موجود در لجر شما را به آدرس دیگری ارسال کند زیرا از رمز 4 رقمی شما اطلاعی ندارد و در صورت ۳ بار حدس اشتباه، تمام اطلاعات کیف پول پاک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کیف پول سخت افزاری کیپ‌کی (KeepKey)

نصب و راه اندازی اولیه حدود سه دقیقه طول می کشد که بیشترین زمان صرف فعایت های امنیتی آن می شود. سپس باید برنامه های مورد نظر را روی کیف پول نصب کنید. برنامه Chrome نیز موجود است که کار با دستگاه را ساده تر می کند.

 ویژگی های اصلی آن دسترسی به جزئیات حساب، ارسال بیت کوین از طریق کیف پول سخت افزاری، تولید آدرس بیت کوین برای دریافت بودجه و همچنین تنظیمات مختلف برای برنامه از جمله نرخ ارز و راهنمای استفاده است. این کیف پول قابلیت ذخیره بیت کوین را نیز دارد بنابراین کاربران لازم نیست برای ذخیره سکه ها کیف پول دیگری تنظیم کنند.

امنیت

کیف پولهای سخت افزاری، ایمن ترین روش ذخیره ارزهای دیجیتال هستند. به منظور امنیت بیشتر بهتر است پین کد خود را در جایی بنویسید و تنها به تلفن همراه یا کامپیوتر خود اکتفا نکنید. البته این کیف پول تا زمانی که به کامپیوتر شما متصل نباشد، هک کردن آن تقریباً غیرممکن است. 

دسترسی

دسترسی به سکه های شما در Ledger Nano S نیازمند استفاده از کامپیوتر است. کیف پول باید به USB وصل شود و این موضوع برای زمانی که به کامپیوتر خود دسترسی ندارید، کمی دشوار است.

 لازم به ذکر است که کیف پول های سخت افزاری برای ذخیره سازی مطمئن سرمایه، در بازه های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آنها کمی پیچیده تر از کیف پول های نرم افزاری است. در مقایسه با سایر کیف پول های سخت افزاری، استفاده از Ledger Nano S بسیار ساده و سکه های شما به راحتی قابل دستیابی هستند.

بیشتر بخوانید: راهنمایی و معرفی بهترین کیف پول های بیت کوین

کلام نهایی

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S نیازهای بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را از لحاظ امنیت بالا، رابط کاربری آسان و پشتیبانی از رمزارزهای متنوع برآورده کرده و در رده پرفروش ترین کیف پول ها قرار دارد.





:: برچسب‌ها: کیف پول لجر نانو اس ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: